با نام خدا آغاز میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 4 بهمن 1383 ساعت 02:51 ب.ظ http://daricheh.blogsky.com

سلام:
خوش اومدی من هم تازه اومده ام وبانام خدا شروع کردم.
موفق باشی.

شیرین دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 02:18 ب.ظ http://anny3302.persianblog.com

سلام خاطره جان آخیش بالاخره می تونم اسمتو صدا کنم وبلاگ نو مبارک باشه خیلی خوشحالم که برگشتی شاد باشی و سر فرلز

یک هدیه کوچک سه‌شنبه 6 بهمن 1383 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام دوست من....این یه پیام هست که copy-past می کنم و برای هرکی که میتونم میذارمش! ولی اگه دقت کنی می بینی هدفی جز یه صحبت کوچولو با شما نداشتم( یعنی نمیخوام وبلاگ یا سایتی رو تبلیغ کنم :) ...پس عصبانی نشو و گوش کن! ;) ...میخوام بگم ، اگه شما خودت به عشق الهی اعتقاد داری، که من رو هم ملتمسانه دعا کن...و اگه نه، به عنوان یه رهگذر....یه نفر مثل یه دوست ، میخوام بگم که هیچ عشقی بالاتر از عشق به اون نیست...و هیچ آرامشی مثل ایمان و قناعت وجود نداره...امیدوارم به حرمت وقتی که برای فرستادن این پیام ها واسه دوستان کردم ( مثل پرکردن کد تصویر اوون پایین که کلی وقت گیره;) ) یک دقیقه به چیزی که گفتم فکر کنی..فقط یک دقیقه....بشین باهاش حرف بزن...او منبع آرامش ازلی و ابدیست......(( این ترانه بوی نان نمیدهد/ بوی حرفهای دیگران نمی دهد/سفره ی دلم دوباره باز شد/سفره ای که بوی نان نمی دهد/ نامه ای که ساده و صمیمی است/بوی شعر و داستان نمیدهد: / ..../ هیچ کس به غیر ناسزا تو را/هدیه ای به رایگان نمی دهد/..عشق نام بی نشانه است و کس/نام دیگری بدان نمیدهد!....امیدوارم هدیه کوچک مرا بپذیرید....سبز، آرام و عاشق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد