پریشانی!

این روزها فکر میکنم هیچ چیز سر جای خودش نیست حتی افکار من!

 این دفعه دیگه واقعا خداحافظ تا 10 بهمن ماه! شاید از فردا تا آخرین امتحانم تهران ماندم

پاورقی: به هیچ کس نباید اعتماد کرد...مخصوصا به دوست نما ها!( منظورم تو نبود پرستو جان گرچه هنوز از دستت دلخورم)

روزهای برفی

عقب افتادن امتحان معمولا خوشاینده حتی اگه درس خوانده باشی! در دوره کارشناسی یاد ندارم هیچ کدوم از امتحان ها(حتی میان ترم ها) اینطوری برگزار نشوند. حالا چی میشد 1 روز زودتر اعلام میکردند! رفتم تهران و برگشتم! گرچه خوش گذشت.

حالا فرصتی دارم تا عکسهایی که این مدت گرفتم رو در وبلاگم بگذارم.

از دوشنبه هفته قبل همین طور کم و بیش برف میاد یه روز کمتر یه روز بیشتر! آنهم یزد که سالی یکبار هم به ندرت برف میاد که آنهم فردا ظهرش بیشترش آب میشه.

کلا هم یزد هم یزدی ها برف ندیده هستند!

عاشق منظره برفیم. از راه رفتن در برف، از نگاه کردن به منظره برفی خسته نمیشم.

عکسهای حیاطمون، دوشنبه هفته قبل، این 4 گلدونی که میبینید گلدون های گل بفنشه هست که زیر برف موندند.                        

این هم عکس گل بنفشه از که برف های روش رو برداشتم

درخت کوچه (البته نه جلوی خونه ما)

کویر برفی هم خیلی قشنگه، این عکس رو در قطار گرفتم

عکس درخت هایی که تهران گرفتم.دلم برای این درخت ها میسوزه

     

                                                                           

این هم آدم برفی های من: اولی رو دوشنبه قبل تنهایی در حیاط درست کردم، دومی رو در تهران درست کردم همراه پردیس،پگاه و همسایه پایینیشون شیما، سومی هم که کوچیکه یکشنبه صبح که رسیدم یزد درست کردم،آخری هم مربوط به امروز صبحه! 

 

                                                                                                              

به این نتیجه رسیدم که اگه وقت داشتم و درس نداشتم و هر سال هم اینطوری برف میبارید مجسمه ساز خوبی میشدم!!

پرسش

فکر نمیکنم دیگه تا اوایل بهمن بتونم بنویسم. پنجشنبه مجبورم بروم تهران چون شنبه امتحان دارم و چون امتحان بعدیم هم سه شنبه هست تا سه شنبه تهران هستم . (اگر هوا اجازه بده که سه شنبه برگردم!) به هر جهت معلوم نیست چی پیش میاد...دانشگاه ما هم در کوه قرار داره و هوا از همه جا سردتره!

اما چند تا سوال دارم دلم میخواد تمام کسانی که وبلاگ نویسند یا زمانی وبلاگ مینوشتند بهش جواب بدهند(در کامنت ها). این نه پرسشنامه هست نه بازی. بگذارید به پای تحقیق شخصی! که البته بدون هدف هم نیست

چی شد که وبلاگ نویسی رو شروع کردید و چرا؟

چند وقته می نویسید (یا مینوشتید)؟

فکر میکنید چه چیزی ممکنه باعث بشه دیگه ننویسید؟

کم و کوتاه سوال کردم که حوصله جواب دادن داشته باشین

پاورقی1: دوشنبه برف سنگینی یزد بارید که در 12 سال گذشته بی سابقه بود و کلیه مقاطع تحصیلی و برای اولین بار دانشگاه ها هم تعطیل شد. برف نعمت خداست حیف که مشکلات زیادی برای مردم به وجود اورده. دلم میخواست عکسهایی که گرفتم در وبلاگم بگذارم که به خاطر کمبود وقت میگذارم برای پست های بعدی.

پاورقی2: برای درسهام دعا کنید...بدجوری به آنالیز گره خوردم!