کاریکلماتور

_ درخت را به اندازه بهار دوست دارم

_شب نمی گذارد چراغ های خاموش همدیگر را ببینند

_برای نام نویسی روی سنگ قبر یک عمر فرصت داریم

_پرنده بدبین برای شکوفه شاداب بهاری همان آوازی را می خواند که برای گل پر پر شده خزانی

_قفس خالی رو به اندازه همه پرندگان دوست دارم

_به عقیده ماهی فاصله بین قطرات باران مرگبار است

_گربه پر توقع انتظار دارد موش به خودش سوس گوجه فرنگی هم بزند

_عمر پاییز صرف پر پر کردن گلها می شود

_قلب سخنگوی زندگی است

_به نگاهم خوش آمدی

_آدم پر توقع سلام نکرده انتظار جواب دارد

_اگر برف میدانس کره خاکی اینقدر کثیف است هنگام فرود آمدن لباس سفید نمی پوشید

_پوست موز انتقام لگد مال شدنش را از طرف میگیرد

_قلبها در سراسر جهان به یک زبان تکلم می کنند

"پرویز شاپور"

از کتاب "طنز آوران امروز ایران"

فکر نوشت

-احساس میکنم روز به روز به تعداد آدمهای مهربان اطرافم اضافه می شود... احساس خوبی است!  

-به نظر شما دلیل اینکه تعداد بازدید کنندگان وبلاگم سیر نزولی را طی میکند چیه؟!

1- نوشته هات روز به روز بدتر شده

2-سرعت لود وبلاگت خیلی کمه

3- تعداد وبلاگ هایی که بهشون سر میزنی کم شده!

4-همه فهمیدن سرت شلوغه

5-پرشین استت باهات لج کرده

راستش اصلا این موضوع برام مهم نیست ولی جالبه 

 

-عشق عکاسی باعث شد با وجود عکسهای نه چندان با کیفیت که میگیرم اینجا ثبت نام کنم این هم پروفایلم. ولی مشکل اینه که من نه ادیت عکس بلدم نه وقتش رو دارم. 

باز هم بعد از مدتها تهرانم و در سایت دانشگاه...انگار همین دیروز بود. 

 

وجدانی یزد که هستم فرصت وبلاگ نویسی ندارم ولی بر خلاف نظر دیگران قرار نیست وبلاگم رو تعطیل کنم.

عکسهایی از سیاهکل و دیلمان

ادامه عکس ها بیشتر مربوط میشه به مسیر سیاهکل به دیلمان که فوق العاده زیبا بودند

مسیر سیاهکل به دیلمان رو اول غروب بود که رفتیم: 

غروب دشت

اما آنقدر قشنگ بود که با اینکه قصد داشتیم برگردیم یزد فرداش صبح زود دوباره رفتیم.

این تصویری از خود دیلمان:  

ادامه مطلب ...