خاطره با یک ماه ADSL رایگان

همون طور که قبلا گفتم ADSl رایگانی که پیشگامان قولش رو داده بود وصل شد

قرار بود یک ماه بهم بدن با مصرف 1 G . همین دیروز تموم شد بعد از 20 روز....شاهکار کردم!!

به هر صورت تجربه جالبی بود و الان که دوباره با با کارت وصل اینترنت شدم فکر میکنم چقدر سرعتش پایینه!

زمانی که من رفته بودم برای بستن قرارداد نگفتن که باید کامپیوترم یه کارت شبکه که قیمتش یه خورده زیاده داشته باشه بعد از وصل کردن بهم گفتن...شاید اگر اون موقع میدونستم منصرف میشدم . البته من شانس اوردم که به کمک بابا جانم توانستم برای یه مدت یه کارت شبکه امانت بگیرم و گرنه باز هم منصرف میشدم

اما در این 20 روز به نتایجی رسیدم

این ADSL به درد من نمی خوره یعنی برای مصرف من که به طور عادی بیشتر از 1 ساعت در روز نیست صرف بیشتر با کارت اینترنته .

مفیدترین کاری که انجام دادم در این مدت:1- حدود 80 تا آهنگ MP3 دانلود کردم

2- تونستم از طریق google Talk خیلی راحت با داییم صحبت کنم (داییم ایران نیستن) این یکی رو با اینترنت معمولی امتحان نکرده بودم

3- فقط 3 تا نرم افزار دانلود کردم نمیدونم چرا یادم رفته بود چه نرم افزارهایی می خواستم!

4- رنگ قالبم رو عوض کردم (البته با اینترنت معمولی هم میشه اما اینطوری لازم نبود برای تغییرات اینترنت روقطع کنم

5- آرشیو وبلاگ قبلی ام رو به بلاگ فا منتقل کردم (می خواستم آرشیو این یکی رو هم منتقل کنم که نشد) در واقع به خاطر این بود که اینقدر زود تموم شد.

اما در نهایت تجربه خوبی بود

یاد 5 سال قبل افتادم با یه کامپیوتری که سال ۷۷ خردیه بودیم(اون زمان هنوز پنتیوم در کار نبود) به اینترنت وصل میشدم اشغالی مرتب خط DC شدن های پی در پی با سرعتی که با اینترنت کارتی حالا هم خیلی فرق داره چه برسه به ADSL .

البته این مدت 20 روز یه شباهتی به 5 سال قبل داشت اون موقع من اینترنت مجانی داشتم هر موقع می خواستم وصل میشدم و بیشتر از 2 ساعت در روز پشت اینترنت بودم.

کاربرد!

پیمان نوه عمه ام هست که ۷ سالشه این گفتگو رو خاله اش برام تعریف کرد

 

ـ پیمان ! اخه تو چرا کاری رو که میدونی بد هست انجام میدی بلافاصله بعدش هم میگی ببخشید؟ خوب از اول کار بد نکن

_ خاله ! پس"ببخشید" به چه دردی میخوره؟ واسه چی اختراع شده؟!

 

 

این بچه کوچیک حرفی زد که خیلی از ما به اون عمل میکنیم!

با اراده کسی رو از خودمون می رنجونیم و بعد می خواهیم با یک ببخشید همه چی حل بشه!

عکاسی های خاطره کویر

این هم از وبلاگ عکاسی من

 

عکاسی های خاطره کویر

 

عکس هایی از ده بالا

 

پی نوشت: از دوستانی که لینک من رو در وبلاگشون دارند ممنون میشم این یکی وبلاگم رو هم لینک کنند