تقدیر

زمان چیزی است که باید بپذیریم

گاهی اوقات از غیر مترقبات بیمناک هستیم

درست زمانی که حس میکنیم

عذری برای آنچه اتفاق می افتد وجود ندارد

چیزها به هم مربوط می شوند

می دانم

راهی برای اجتناب از رنج هایی که حادث می شوند

وجود ندارد

یافتن نیمه دیگری را

که درست است

سرنوشت چیزی است که همه در جستجوی آن هستیم

تقدیر در انتظار من و تو بود

یقین دارم در پشت تمام سردرگمی ها

حقیقت به انتظار ما نشسته

از موانعی که با آنها مواجه می شویم می گذریم

زندگی را ارج می نهیم و به آن ایمان داریم

سالها تردید،

چرا چیزهایی که اتفاق می افتد

به شکلی که در حیات است انجام می شوند

ای کاش می توانستم زمان را به عقب برگردانم

تا میتوانستیم به ذاتمان بپیوندیم

میدانم

که راهی برای اجتناب از رنج هایی که حادث می شوند وجود ندارد

یافتن نیمه دیگری را

که درست است

سرنوشت چیزی است که همه در جستجوی آن هستیم

تقدیر در انتظار "ما" بود

"چاک شلدانیر"

 

پاورقی: از تبریک های همه ممنونیم

عیدتون مبارک

سال تحویل برای من و رضا هم دعا کنید

شروعی جدید

               

نرم نرمک می رسد اینک بهار

شروع سال جدید

شروع زندگی جدید

خیلی چیزا تغییر میکنه و این تغییرات گاهی ترسناک به نظر میرسه!

به نظر تو منم باید تغییر کنم؟ گرچه بعد از این دیگه "من" وجود نداره

آهنگ های عزیز

کلا چند وقتی بود که حوصله این بازی های وبلاگی رو نداشتم

اما این روزا فکرم مشغوله سرم شلوغه و موضوع برای نوشتن به ذهنم نمیرسه

و از همه مهمتر دعوت شهلای عزیز رو نمیتونم رد کنم

آهنگهایی که دوست دارم و دوست ندارم

راستش معمولا قبل اینکه صدای خواننده توجهم رو جلب کنه موسیقیش ممکنه جذبم کنه

بعضی آهنگ ها تاریخ مصرف دارند یعنی برای یه مدت قشنگند و بعدش تکرای می شوند

اما آهنگهایی که حداقل برای من تاریخ مصرف ندارند...

 

آهنگهای مرحوم فرهاد مخصوصا آینه، هفته خاکستری و یه شب مهتاب

آهنگهای فریدون فروغی مخصوصا: چشمای آبی تو

"بوی جوی مولیان" مرضیه و بنان ." بردی از یادم" دلکش ."گل آفتابگردون" گروه آریان. "عزیز بومی" "ستاره های سربی" از ابی

آهنگهای داریوش مخصوصا چکاوک ، بوی گندم.اکثر آهنگ های گوگوش

"Colors Of The Wind" از Vanessa Wiliams که قبلا در وبلاگم گذاشته ام

"A Time For Us" از Andy Wiliams که موسیقیش زنگ گوشیمه!

میشه آهنگهای لایت رو هم گفت؟

قایقرانان رود ولگا، خوابهای طلایی (جواد معروفی) و سنفونی شماره 9 بتهون

اما آهنگهایی که این این سالهای اخیر گوش میدهم و معلوم نیست که همیشه اشون خوشم بیاد!!

از آلبوم جدید فریدون "دوستت دارم". "آخرین تلاش" ستار

تقریبا همه آهنگ های احسان خواجه امیری رو دوست دارم مخصوصا: غریبانه، سلام آخر و از نفس افتاده

سروش مخصوصا "یه دنیا" "عاشق نبودی تو"

آهنگ های معین

 

والا اگه بخوام نام ببرم همین طور طول میکشه هم از حوصله خواننده وبلاگ خارجه هم نویسنده وبلاگ!!!

در مورد آهنگهایی که دوست ندارم چیزی نمینویسم

اشکال داره هرکی خواست این بازی رو ادامه بده و احتایج به نام بردن من نباشه؟

صد در صد بی ربط

پاورقی 1: از عزیزی پرسیدم موضوع واسه وبلاگم به ذهنت نمیرسه گفت بنویس"پشیمونی سودی نداره"

1- کی گفته من پشیمون شدم؟تازه مگه عطر نرگس میگذاره کسی پشیمون بشه!؟

2- نکنه از زبان خودت گفتی؟

3- من هیچی نمیگم !

پاورقی2: این هفته چون یکی از استادامون میرفت سفر به خودم مرخصی دادم و کلاس اون یکی استاد و کلا تهران رفتن رو کنسل کردم ...خوش میگذره!

پاورقی3: فکر کنم بعد از این هیچ کدوم از رستوران سنتی های یزد رو به اندازه باغ مظفر دوست نداشته باشم!

پاورقی4: گاهی احساس میکنم نظر تنها کسی که این وسط مهم نیست نظر ما هست! احساس خوبی نیست!