آمدن غیر منتظره داییم

من عاشق اتفاقات خوب غیر منتظره ام

مسافرت غیرمنتظره (گرچه اگر تنها قصد سفر داشته باشم از چند ماه قبلش تصمیم میگیرم گاهی از چند سال قبلش مثلا من 2 ساله تصمیم دارم اسفند برم تهران حالا اسفند پارسال نشد اسفند امسال! اسفند امسال نشد....فرخنده حسابم رو می رسه!!!)

بیرون رفتن غیرمنتظره ( به لطف دوست جونی مثل مریم همیشه امکان داره وسط ظهر به جای خونه از بالای میرچخماق سر در بیاورم)

هدیه غیرمنتظره ( فکر کنم همه به این مورد علاقه دارند)

دیدار غیر منتظره یک دوست

امتحان غیرمنتظره!!!! (این یکی رو به عنوان جک گفتم نمیدونین چه حس خوبی داره که دی ماه هست و من امتحان ندارم)

برف غیرمنتظره! (ممکنه برای خیلی ها این حرف مسخره به نظر بیاد اما کلا یزدی ها برف ندیده هستن)

امدن غیر منتظره یک دوست (همین الان که تایپ میکردم گلدون عزیز sms زد که آمده یزد.فکر نمیکنم الان این رو بخونی اما خیلی خوشحال میشدم اگه می آمدی خونمون )

 

اما همه اینها به کنار دیروز یک اتفاق خیلی خوب دیگه ام افتاد

وقتی صبح جمعه موقع صبحانه تلفن زنگ میزنه و خاله ام اصرار که همین الان برویم خونشون .وقتی رسیدیم داییم در رو باز کردند.

نمیدونید چقدر خوشحال شدم . داییم نیمه آذر تا نیمه دی پارسال همراه خوانوادشون امده بودند ایران و اصلا انتظار آمدنشون رو امسال نداشتیم.

بعد از اتفاقات ناخوشایند این واقعا عالی بود.

عیب من اینه که....

_ چرا وقتی اینقدر زود کوتاه میای طوری وانمود میکنی انگار خیلی قاطع و انعطاف ناپذیری؟!!

_ عیب من اینه که در برابر حرف زور مقاومت میکنم حتی اگر موافق باشم!

عیب من اینه که تظاهر نمیکنم

عیب من اینه که شعار نمیدم مخصوصا در مواردی که همه در حرف قبول دارند ولی کمتر کسی بهش عمل میکنه.حرف های خوب زدن خیلی راحته!

عیب من اینه که استثمار پذیر نیستم!

عیب من اینه که به زور حتی بهشت رو هم نمی خوام

عیب من اینه که خودنمایی نمیکنم و خودنمایی دیگران عصبانیم میکنه

عیب من اینه که با هرکس همونطور رفتار میکنم که باهام رفتار میکنه

عیب من اینه که اگر کسی رو دوست داشته باشم به خاطرش میتونم از خواسته خودبگذرم فقط وقتی که این رو وظیفه من ندونه!

عیب من اینه که ...

خوب همه ادما نقص دارند، نقص داشتن لازمه آدم بودنه! همه اشتباه میکنند و این طبیعیه

مهم اینه که نقص هامون رو باور کنیم و اشتباهاتمون رو بپذیریم

خیلی از موارد بالا از نظر اکثریت مردم عیب محسوب نمیشه اما فقط در حرف! پای عمل که وسط میاد....

راستش وقتی ادم میبینه خیلی از کسانی که از نزدیک میشناخته در واقع طور دیگه ای هستن ...

این روزا نظرم در مورد خیلی از اطرافیانم عوض شده

کسانی که واقعا حرفشون رو قبول داشتم اما دیگه مطلقا قبول ندارم چون فهمیدم با بقیه فرقی ندارند!

این زمان ها حمایت پدر و مادر فقط آرامش بخشه .

عیب من اینه که از بعضی از اشتباهاتم! مطلقا ناراضی نیستم!

عیب من اینه که در عمل خیلی از موارد بالا رو عیب نمیدونم!

البته قبول دارم که بعضی هاش واقعا عیبه

ما خیلییییییی بدبینیم!!!

ما وبلاگ نویسان خیلی خیلی بد بین هستیم .خوبی بهمون نیومده!

ما هیچی نوفهمیم!

در مورد چی صحبت میکنم؟

در مورد سروسامان دادن

من برعکس همه که فکرهای بد بد میکنند نکته مثبت موضوع رو میبینم

مسئولین محترم متوجه شدند که چند وقته وبلاگ نویسان موضوع جدیدی برای بحث و صحبت در موردش ندارند این قضیه ساماندهی رو عنوان کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشید و خدا نکرده از بی حرفی وبلاگ نویسی رو ترک نکنید!

حالا اینکه عنوان کردند اگر سامان نگیرید فیلتر می شوید فقط برای پرشور کردن بحث ها بود . دیدید که بعد از چند روز ثبت وبلاگ های با دامنه اختصاصی فقط اجباری شد مطمئن باشید کمی دیگر در وبلاگهاتون در موردش صحبت کنید اجبار اون هم برداشته میشه.

وگرنه مگه ممکنه مسئولین محترم وبلاگتون رو فقط به خاطر اینکه ثبت نکردید فیلتر کنند؟

حالا هی فکرهای ناجور به ذهنتون برسه

"اگر ثبت نکنم فیلتر میشم"

"این سامان دادن فقط برای اینه که اگه در وبلاگم نوشتم ماست سفیده حکم جلبم رو صاد کنند"

...

خیلی بدبین و بی جنبه هستیم! اصلا خوبی بهمون نیومده

 

موضوع بی ربط: احتمالا در این مدت خیلی از دوستانم رو از دست دادم فقط به خاطر اینکه وقت نکردم در وبلاگشون نظر بدم.خیالی نیست حداقل میفهمم کدومشون واقعا از مطالب وبلاگم خوششون میاد.