چرا بایست شیطان آفریدن!

ناصر خسرو میگوید:

اگر ریگی به کفش خود نداری

                                   چرا بایست شیطان آفریدن!

 

حرف بدی زده؟ من چی کاره ام؟ من فقط نقل قول کردم!

لطفا سیل انتقاد هاتون رو تحویل خودش بدهید!

من مشتاق شنیدن نظراتتون در رابطه با این شعر هستم.

 

هنگام ورود به حره امام رضا!

زمان: ورود به حرم امام رضا

مکان: بازرسی!

_ خانم شما نمیتونید داخل بشید باید چادرتون رو عوض کنید!

_چرا مگه حجاب من ایرادی داره؟

_ نه اصلا .فقط مانتو رنگ روشن با چادر نازک ...در شأن امام رضا نیست!

_ ولی مانتو من که تنگ نیست

_ باشه ولی اینطوری نمیشه داخل بشید

شانس آوردم که میشد چادرم رو با چادر مامانم عوض کنم .اما بدون اینکه مطلقا از حرف این خانم سر در بیارم.

فکر نمیکنم امام رضا موقع زنده بودنشون برای دیدنشون اینقدر ایراد های عحیب غریب می گرفتند!

 

از تمام دوستان شیرازی ممنونم به خاطر لطفشون. من فقط 2 روز شیراز بودم و نمیتونستم به دوستان سر بزنم

میدونم که وبلاگ جای پیام های شخصی نیست اما گاهی راه دیگه ای وجود نداره ! چون میترسم بهش زنگ بزنم و ایمیلش رو هم ندارم!

پی نوشت: پیام شخصی بعد از خواندن شخص مورد نظر پاک شد

خوشا شیراز و .....

از فروردین 82 این ششمین بار بود که رفتیم شیراز...

شیراز رو دوست دارم شاید از همه شهرهای ایران بیشتر(البته جدا از شهر خودم)

البته در این چند سال تا حالا شیراز رو به این گرمی ندیده بودم

این هم عکسهایی از حافظیه که این دفعه تونستم بابام رو راضی کنم که برویم

من این نمای حافظیه رو بیشتر دوست دارم

حافظیه

نمیدونم چرا ولی کلا از این پنجره ها خیلی خوشم میاد با شیشه های رنگی کوچیک

 

اینهمه درخت در این حافظیه بود اما این یکی یه جورایی با بقیه فرق داشت ...بین اینهمه درخت این یکی تنها بود حداقل حس من این بود.

از جمله جاهایی که همیشه در شیراز سر میزنیم دارالرحمه هست قبرستانی قدیمی که مادربزرگم اونجا خاک هستن .مادر بابام 35 سال قبل در شیراز فوت کردند. اما این بار که رفتیم چند تا درخت در بین قبرها کاشته بودند و به نظر میرسه چند سال دیکه اینجا تبدیل به یک پارک بشه ...انگار چند سال دیگه به جای سرخاک مادربزرگم باید به پارک سربزنیم!!

این دو تا عکس از از عکسهایی هست که اردیبهشت از بهشت گمشده گرفتم البته چون فرصت زیادی نداشتیم یه چند ساعتی بیشتر نرفتیم اما جای زیبایی بود اگرچه خیلی خیلی دور بود

 

 میدونم الان فکر میکنید چرا در مورد روز پدر و ولادت حضرت علی  ننوشتم ....خوب چون بقیه نوشتن!!