میدانم که هیچ نمی دانم

 

" انسان نباید موعظه کند، بلکه باید فقط از راه نمونه خویش آموزش دهد. بیشتر موعظه ها مخلصانه نیستند."

 

کارل یویر

از کتاب: " می دانم که هیچ نمی دانم"

قرن ۱۹ یا ۲۱؟؟

میمونهای راز گو،

                           کور شو ، کر شو ، لال شو

اثر معروف هنری هندی که بیشتر به صورت یک مجسمه است.سه میمون که یکی دست روی چشمش گذاشته، یکی دست روی گوشش و آخری دست روی دهانش.

 

این وصف حال خیلی از ما است

یعنی ازمون انتظار دارند اینگونه باشیم .اگر اینطوری باشیم مورد تایید دیگران هستیم

 

گاهی واقعا شک میکنم در قرن 21 زندگی میکنم!

پی نوشت: اخلاقم خیلی بد شده! فکر میکنم دارم خیلی بدبین میشم!

تولد وبلاگم

این پست در تاریخ ۷ بهمن ماه نوشته شده. چون اشتباه پاک کردم مجبور شدم دوباره بنویسم

 ۲ سال از زمانی که پرشین بلاگ رو ترک کردم و آمدم بلاگ اسکای گذشته

در این مدت دوستان خیلی خوبی پیدا کردم گرچه خیلی از دوستان خوبی که دارم رو مدیون وبلاگ قبلیم هستم

وبلاگم رو دوست دارم .ممکنه مطلب جالبی نداشته باشه اما من دوستش دارم

نوشته هام در مدت