پرحرفی های من

با معیار های خودتون انتخاب کنید نه با معیار های دیگران!

با معیار های خودتون زندگی کنید نه با معیارهای جامعه!

هیچ وقت انتظار نداشته باشید همه چیز دقیقا مطابق میلتون باشه چون هیچ وقت از هیچ چیز راضی نمیشید سعی کنید به حداکثر ها راضی باشید

افکار مزاحم رو از خودتون دور کنید که ممکنه زندگیتون رو به هم بریزه

پاورقی: چطوری افکار مزاحم رو باید از خودم دور کنم؟!

پاورقی2: اصلا فکر نکنید حالم خوب نیست برعکس حالم خیلی خوبه اما فکر های مزاحم هم گوشه ای رو اشغال کردن

 

بازی وبلاگی

باز هم بازی های وبلاگی:

کلا این بازی های وبلاگی برای خارج کردن وبلاگ ها از یکنواختی خیلی خوبه

به دعوت خانم کپی عزیز

آرزوهای محال

_روزی رو ببینم که همه مردم دنیا همدیگه رو دوست دارند و دیگه جنگ و کشتار وجود نداره.روزی که دیگه مرزها بی مفهوم بشه و همه دنیا واحد باشند

_بتونم به دوران کودکی برگردم به قبل از زمانی که مادربزرگم و داییم رو از دست دادم. آرزو دارم دوباره ببینمشون

_الان بدون نیاز به گذروندن واحد ها و بخصوص سمینار و پایان نامه مدرک ارشد رو بهم بدهند!!!

_هیچ بیماری لا علاجی در دنیا وجود نداشت

_ یه باغ داشتم که تمام گل های دنیا در اون وجود داشت و تمام فصل سال پر گل بود

ادامه مطلب ...

کارت اهداء عضو

 

مایلم اعضای بدنم را در زمان مرگم اهدا کنم. باشد که ادامه زندگی اجزای وجودم نجات بخش زندگی دیگری باشد.

مدتی قبل ثبت نام کردم و خیلی سریع و راحت کارتش به دستم رسید

توضیح بیشتری لازم نیست. هست؟