گاهی...

اینجا  

این وبلاگ برای حرفهای من است. دلتنگی های من 

وقتی مینویسم انگار اون مشکل ازم جدا میشه 

برای همین مینویسم 

تو نمیدانی 

اما اگر ننویسم راحت نمیشوم 

به خاطر تو یادداشتم را حذف میکنم   

 

اما گاهی دلم میخواست هیچ وقت آدرس وبلاگم رو به کسانی که من رو میشناختند نمیدادم 

آنوقت میتوانستم تمام دلتنگی هایم را بنویسم بدون اینکه بازخواست شوم! 

 

تو نمیدانی که نوشتن اینجا چقدر مرا از شر چیزهایی که ناراحتم میکند رها میکند 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا شنبه 24 مهر 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://minasebt.blogfa.com

سلام خاطره عزیز
این یکی از محسنات وبلاگ نویسیه
پیشنهاد میکنم یه وبلاگ دیگه راه بندازی و آدرسشو به آشناها ندی تا راحت باشی

مرضیه یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://worldblue.persianblog.ir

باهات موافقم
منم تازگیها آدرس وبلاگم رو به یکی دو تا از آشناها دادم
معذبم شدم

دامون یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

اون پست قبلی که خوب بود برای چی پاکش کردی؟
خاطره واقعی بود
خود خودش بود که عصبانی بود و حرف دلش رو زده بود!
اگر این وبلاگ توئه به خاطر هیچ کسی هیچ چیزی ازش رو حذف نکن

تست دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

تست

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 11:27 ق.ظ


موافقم
در ضمن
وبلاگت
تنها جایی تو اینترنت بود که اسم "سروان کرکر" توش بود
به نظر میاد وبلاگت باحال باشه
تا کی وقت بشه
موفق باشی

لیلا چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
من چند وقتیه به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم . خیلی از نوشته هاتون حرف دلم بود ..از وبلاگتون خوشم اومد واسه همین همیشه سر میزنم تا مطالب فشنگتونو بخونم.
راستش من توی نوشتن خیلی ضعیفم واسه همین وقتی حرفای دلمو توی نوشته های شما پیدا میکردم یه حس خوبی بهم دست داد.
امیدوارم همیشه موفق باشید و قلمتون توانا.

سارا جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://daily61.blogfa.com/

دقیقا درکت می کنم خاطره جان و خودم هم درگیر این قضیه خوندن وبلاگم توسط آشناها و محدود شدنم هست. تو فکرم یه وبلاگ یواشکی داشته باشم.

رز آبی یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

واسه همین من آدرسم رو به کسی بیرون از نت نمیدم ... تو اینهمه سال فقط یه نفر منو بیرون از نت میشناخت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد