من و وبلاگم

باورت میشه 5 سال از شروع این وبلاگ گذشته؟ و نزدیک 6 سال از شروع وبلاگ نویسی و بیشتر از 8 سال از آشنایی با اینترنت....   

و چقدر نزدیک به نظر می رسد من و این وبلاگ چه روزهایی را پشت سر گذاشتیم چقدر دوست پیدا کردیم و از دست دادیم! چه روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردیم   

اکثریت دوستان 5سال قبل این وبلاگ دیگه نمی نویسند. و بازدید کنندگان وبلاگم رو به کاهش است و کامنت ها هم همین طور! و حالا به نظرم می رسه یکی من و این وبلاگ را نفرین کرده! نمیشه؟ طلسم کرده....!!!   

راستش جالبه که 2 هفته از آخرین پستم گذشته اما فکر میکنم یک ماهی میشود ننوشتم! باز خوب است که هیچ کس نمیتونه وبلاگ ننوشتن من رو به پای کوچولوی نیومده بگذاره فعلا تقصیر مخابرات است و بس! نمیدونم چقدر میشه به وعده یک ماه دیگه اعتماد کرد؟ 

 چیزی که برام جالبه دوستان وبلاگیم رو ندیدم اما باهاشون زندگی کردم از مرگ خواهر یکی گریه کردم از خواندن خبر ازدواج دیگری خوشحال شدم از تصور در کما بودن یکی دیگر چقدر حالم بد بود ... 

 خیلی از دوستان قدیمیم رو واقعا دوست دارم  در حالیکه ندیدمشون! 

 6 سال قبل وبلاگ نویسی برای اکثریت نااشنا بود و حالا حتی بچه ها هم وبلاگ مینویسند!! و اینترنت کم سرعت شده جزو زندگی! حالا بگذریم از اینکه هم کامپیوتر و هم اینترنت حالا با 8 سال قبل تفاوت زیادی داره گاهی فقط کامپیوتر حالا رو با چیزی که 11 سال قبل داشتیم مقایسه میکنم کلی جالب است! اما خوب در سال 2010 باشی و این باشد وضعیت اینترنت جای تاسف دارد! باورت می شود اینقدر گذشته باشد؟!  

و تو که ۱۰ سال قبل چیزی از اینترنت نمیدانستی چه برسه به وبلاگ باورت می شود بدون اینترنت هم می شود زندگی کرد!؟ 

وبلاگ من تولدت مبارک ۵ سالت تموم شد باید بفرستمت مدرسه؟کاش برای وبلاگ ها مهد کودک و مدرسه وجود داشت! 

مطمئن باش فراموشت نمیکنم و تنها شرایطی خاص ممکن است ترکت کنم! 

اما یک چیز دیگر این کوچولوی هنوز نیامده باعث نمیشود ترکت کنم 

اگر مخابرات کارش را انجام دهد!! اگر! 

 

پاورقی برای مخاطب خاص: باورت می شود دلم برایت تنگ شده دوست قدیمی و تو چه میکنی که هیچ خبری ازت نیست انگار غیب شده باشی! یا شاید فکر نمیکنی که من ممکن است به یادت باشم و نگرانت! حالا چرا نگران؟ نمیدانم! 

 

پاورقی:بی مقدمه بدون فکر بدون پیش نویس نوشتن همین می شود دیگر! 

حالا با این وضعیت اینترنت من وبلاگ خواندنم پیش کش!!

نظرات 10 + ارسال نظر
مارال پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://hideaway.blogsky.com/

خوبی تو اینه که تو وبلاگ نویسی ثابت قدم بودی اما من همش نقل مکان کردم حالا اگه دلت خواست به مخفیگاه منم یه سری بزن منم دلم از دوستای بی معرفتم خیلی گرفته.

سامان پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.ttgo.blogfa.com

ما حتی اگر با همین سرعت به ده سال پیش برگردیم باز هم عقبیم!یعنی ده سال پیش سرعت اینترنت خارج از ایران از حال بیشتر بوده.
تولدش مبارک.هم وبلاگت هم پیشاپیش کوچولوت!

خاطره جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

سلاممممممممممممممم
میدونی چیش برام جالبه که دیروز صبح که اومدم وب گردی... فکر کردم این همنام من خیلی وقته پیداش نیست... داشتم فکر میکردم نی نی مون هنوز نیومده داره دست و پاتو بسته...
بعد یه هو امروز اومدم دیدم آپ کردی.... بدو بدو اومدم...
کلی ذوق کردم...
حالا خوبید؟ هر دو تانو میگم!
:)

خاطره جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

اغلب کسانی که میبنم وب دارن و قدیمی هستن چندین بار وب هاشون رو عوض کردن... من خودم به خاطر فیلتر شدن و یک بار هم هک شدنم جامو عوض کردم... اونایی که وب هاشو نو پاک میکنن رو اصلا نمیتونم درک کنم...
خوشحالم که تو هنوز هستی ....
تولد وبت مبارک...

رز آبی جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام مامانی *:

وبلاگامون تقریبا هم سن و سال هستن ...

آره با حرفات کاملا موافقم و حرفای دل منم هست ... اون تیکه هم که مربوط به من بود فهمیدم ... باعث ناراحتی خیلی ها شد اون تصادفم ... هنوز لایق رفتن نبودم و موندم ...

خیلی دلم برات تنگ میشه ... شاید بشه گفت از دوستای مشترک ... فقط تو و من موندیم ...

مواظب خودت و عزیز دل من باش *: موش بخوره اون وروجکتو *:

الی شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

نمیدونستم نی نی توی راه داری مبارکه خوش به حالت من عاشق نی نی ام.
تولد وبلاگت هم مبارک...
امیدوارم من بتونم تا سالها مثل تو باشم

sara شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://daily61.blogfa.com

تولدش مبارک مامان خاطره.خدا نگهشون داره برات بچه هاتو(وبلاگ و نی نی رو میگم)!;)

محمد شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://khatereu.persianblog.ir

سلام دوست قدیمی
خیلی جالب بود واسم
من بعد از ۴ سال برگشتم اومدم اینجا دیدم شما هم دلتون پره از بی وفایی های این دنیا من اینو به فال نیک می گیرم تولد وبلاگتون مبارک
یه دوسته قدیمی برگشته که کنارت بمونه

admin چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://admin-user.blogfa.com

من خوشحالم که اینجا رو یپدا کردم
هرچی فکر کردم یادم نیومد چند وقته اینجا رو میخونم
اما خوشحالم

خاطره شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

اگه یه خبری از خودت ندی ها... واقعا دیگه...
چی بگم آخه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد