نشان دادن احساسات

تا همین چند سال قبل هیچ وقت احساساتم رو نشون نمیدادم

محبتم را هم نشون نمیدادم!

اطرافم ادمهای زیادی بودن

عده ای بودن که همیشه ظاهرا بهت محبت زیادی داشتن اما با یه اتفاق میفهمیدی که همه محبت هاشون ظاهریه

برعکس آدمهایی بودن که هیچ وقت محبتشون رو در حرف نشون نمیدادن اما عملا محبتشون بی اندازه بود.

تا جایی که دیدم هر دوتای این موارد نتیجه خوبی نداره!

آدمهایی که محبتشون ظاهریه و مدتها از ته قلب دوستشون داشتی در لحظه حساس زندگیت کاری میکنند که ظاهری بودن محبتشون بهت ثابت میشه و تمام علاقه ای که بهشون داشتی از بین میره!

و آدمهایی که محبتشون رو در کلام نشون نمیدن هم با وجود اینکه خیلی دوستت دارند و ممکنه کارهای خیلی مهمی برات انجام بدهند اما محبت در کلام اثر خودش رو داره!

در واقع ایجاد علاقه کردن خیلی مهمه!

دو نفر بودند که ازشون یاد گرفتم محبتم رو نشون بدم  و این واقعا تاثیر زیادی در زندگیم داشته

اول دوستی بود که حدود هفت هشت سال قبل داشتم که بهم یاد داد محبت کلامی غیر از عملیه  و به اندازه اون مهمه.

دوم پگاه دوست داشتنی منه که حالا نه سالش بیشتر نیست اما از بچگی استعداد عجیبی در نشون دادن محبتش داشت به طوریکه امکان نداشت بتونی دوستش نداشته باشی.

 

فکر میکنم باید ازشون ممنون باشم.

 

 

پاورقی بی ربط: گرچه هنوز کامل اسباب کشی نکردم اما خوب سرم شلوغه برای همین دیر آپدیت میکنم تازه امیدی هم به وصل شدن تلفن خونه جدیدمون نیست!

نظرات 11 + ارسال نظر
admin یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://admin-user.blogfa.com

سلام
راست میگی منم موافقم
منم در خصوص نشان دادن علاقه زیاد تبحری ندارم
بیشتر سعی میکنم ثابت کنم تا بخوام حرفی بزنم اما مثل اینکه باید کمی تغییر روش بدم
مرسی از راهنمایی ت دوست خوبم

سلام دوست عزیزم

خاطره یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

من هم نتونستم تعادل برقرار کنم... اما خب... کاملا موافقم که هردوش باید باشه...

چرکنویس دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://cherknevis112.blogsky.com

خوش به حال کسی که هر دو رو به تعادل رسونده

رز آبی دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام

خوبی ؟

خونه جدید مبارک *:

کاملا موافقم و هنوز در شناخت آدما سر این مسئله گیج میزنم ...

موفق باشی *:

یه دوست سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
من بخام به جای کامنت برای نویسنده ایمیل بزنم باید کیو ببینم؟!‌

خوب ایمیل بزنید
khatereh6 (a)gmail.com

مینا پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://minasebt.blogfa.com

سلام خاطره عزیز
کمک میخوای بیام
امیدوارم تلفنت وصل بشه
خدایی نشون دادن محبت در کلام خیلی کار سختیه :((

پیدا جمعه 24 مهر 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.peyda.blogfa.com

سلام
مگه کجای یزدی که تلفن هنوز نداری؟
ای دوست من هم یزدیم.
حداقل آبرو ریزی نکن!
کاشکی یکی به من هم محبت رو یاد میداد.

دوست من حق با شماست
دلیل اینکه ما تلفن نداریم اینه که مجتع آپارتمانی تازه سازه که هنوز کامل مسکونی نیست
خانه های اطرافش همه تلفن دارند
برای ما هم دارند خط تلفن می شکند اما طول میکشد

دامون جمعه 24 مهر 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

این فقط برای محبت نیست در مورد همه عواطف بشری صدق میکنه
قبلا ها منم این کار رو نمی کردم
حالا مدتیه که دارم یاد میگیرم که احساسم رو هرچقدر خوب یا بد نشون بدم
بدون هیچ خودسانسوری
اقرار می کنم که برام خیلی گرون تموم شده و میشه
ما مهم نیست

یه دوست جمعه 24 مهر 1388 ساعت 06:51 ب.ظ

جاست اومدم بگم که ایمیلو زدم!

مسعود پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://rainylife.blogfa.com

ما یزدی ها در این قسمت یه خرده ضعف داریم ... دلیلشو نمی دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد