یلدا بازی!!!

وبلاگستان، محلی برای ابتکارات جدیده

بعد از قضیه افتخارات نویسی رسیدیم به بازی شب یلدا! البته تعجب اینجاست که یلدا یه شب بیشتر نیست اما این بازی خیلی بیشتر طول میکشه

فرقش با بقیه حرکت ها اینه که هرکس بعد از نوشتن 5 نکته که وبلاگ نویسان دیگر در مورد شخصیتش نمی دونند باید 5 نفر رو معرفی کنه و آنها هم به همین ترتیب بازی رو ادامه دهند

راستش مشکل اینجاست که قبلا مفصل در مورد افتخاراتم نوشتم آنهم در 2 پست ( 1و 2 )

اما از اونجایی که نمیشد دعوت و خواست سعید حاتمی رد کرد بسیار به مغزم فشار آوردم تا چیز تازه ای بنویسم! البته اینکه چطور از بین دوستان بسیاری که داره من رو انتخاب کرده جای بحث داره! ( ده،بیست،سی چهل؟ یا نمک گیری)

1- تک فرزندم...(همون یکی یکدونه خل دیوونه!!!) بنا به تحقیقات انجام شده دلیلش اینه که بعد از گذشت چند سال از زندگیم مامان بابام به این نتیجه رسیدند که همین یکی به اندازه 3 تا بچه دیگه دردسر ! داره . البته تا حالا این رو به روم نیاوردند خودم کشف کردم! و سعی کردم جای چند تا دختر و پسر رو براشون پر کنم!

2- معمولا احساسات واقعیم رو نشون نمیدم(به جز در موارد خاص) البته مطلقا نمیتونم تظاهر کنم

3- اگر به کتابی علاقه داشته باشم بیشتر از 10 بار ممکنه بخونمش ابتدا در طی چند ماه و بعد هم در طی چند سال

4- گاهی وقتا بدجوری متلک میگم! (البته خنده دار اینه که گاهی اصلا طرفم متوجه نمیشه که دارم بهش متلک میگم)

5- همیشه مستقل فکر کردم و تصمیم گرفتم (البته بعد از مشورت با خانواده ام اما تصمیم نهایی رو خودم گرفتم) بنابراین عمرا عادت ندارم کسی برام تعیین تکلیف کنه و امکان نداره کار مخالف میلم رو درست انجام بدم!

حالا میرسیم به انتخاب 5 نفر دیگه ممنون میشم از دوستان خوبم اگر این حرکت رو ادامه بدهند. البته سعی کردم کسانی رو انتخاب کنم که بیشتر به نوشتن آنها در این مورد امیدوارم. پس خواهش میشود خیطم نکنید!

ممنون میشم اگر تمایل یا عدم تمایلتون رو در شرکت در این بازی زودتر بهم اطلاع بدهید تا در صورت عدم تمایل فرد دیگری انتخاب شود

1- آسمون خاکستری

2- روزانه

3- دنیای آبی

4- یاور همیشه مومن

5-خانم کپی

اگر هرکدوم از این دوستان عزیز این حرکت را ادامه دهند احتمالا تا شب یلدای سال دیگه نوبت به همه میرسه

نظرات 16 + ارسال نظر
دیوونه ی تنها یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.perances.mihanblog.com

سلام
زیبا بود .رسا.
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟من منتظرم.

سلام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:27 ق.ظ http://worldblue.persianblog.com

ای یکی یکدونه...
ای نیمه متظاهر...
ای کتابخوان
ای متلک گووو
ای مستقل
شناختمت :دی
می دونی حرف زدن درباره واقعیتهای شخصی، شجاعت می خواهد.. من قبلاْ فکر کنم درباره ی خودم نوشتم که لجباز و زودرنج هستم... :دی... اما چشم سعی می کنم باز هم بنا بر فرمایش شما ۵ نکته درباره ی خودم بنویسم...

مریم یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام عزیزم
من آپم اول بگم
خودم حدس می زدم یکی یدونه باشی...خیلی باهوشماااا
راستی چه جوری پینگ کنم؟ قبلا تو وبلاگت گفته بودی یادم رفته...
بازم راستی من بازی رو ادامه دادم...
بابای

سیاوشی.عاشقانه ها یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری..............
از طریق وبلاگ آسمون خاکستری(مریم عزیز) با وبلاگ شما آشنا شدم... دوست داشتی به محفل عاشقانه ها یه عاشق بیا......... رنگ قالب وبلاگت هم قشنگه.....
شاد باشی و پایدار........

خانم کپی یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 01:24 ب.ظ http://bashool.blogfa.com/

من حتما ادامه می دم! ممنون از دعوتت!

بی نام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

موقعی که این نامه را دریافت میکنید ، کسی را که دوست دارید ببوسید و معجزه نمایید.این نامه برای خوش شانسی شما فرستاده شده است ، نسخه اصلی در نیوزلند میباشد ، این نامه 9 بار دور دنیا چرخیده است.شانس برای شما فرستاده شده است.ظرف مدت 40 روز پس ازدریافت این نامه شما اخبار خوشی دریافت خواهید نمودبشرط آنکه شما هم به نوبه خود آن را برای دیگران ارسال نمایید . این شوخی نیست با ارسال آنها شما خوش شانسی خواهید آورد.
پول نفرستید چون تقدیر قیمت ندارد.این نامه را نگه ندارید باید ظرف 96 ساعت ازدست شما خارج شود.
یک افسر هوایی 76هزار دلار دریافت نمود،جرالریت 10 هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیر را شکست آنرا از دست داد.در همین حال در فلیپین جین ولش بدلیل اینکه این نامه را به جریان نینداخت 6 روز پس از دریافت آن همسرش را از دست داد ، اگر چه قبل از مرگ همسرش 775هزار دلار دریافت نمود.لطفا" 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف 40 روز چه اتفاقی میافتد این زنجیر از ونزویلاشروع شد . موارد این نامه توسط ساموی آنتونی ریگروب یک میلیونر از آمریکای جنوبی نوشته شده است . از آنجاییکه این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و
برای همکارانتان بفرستید.بعد از چند روز شما یک سور پرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شما یک فرد خرافاتی نباشید

بی یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 04:30 ب.ظ

.توجه کنید کنستانتین ارلاس در سال 1985نامه را دریافت نمود و از منشی اش خواست تا 10
نسخه کپی نموده و آنها را ارسال نماید چند روز بعد او در لاتاری 1 میایون دلار برد.کارلر دادر یک کارمند اداری این نامه را دریافت نمود ولی فراموش کرد که این نامه باید ظرف 96 ساعت ارسال شود او شغلش را از دست داد ، کمی بعد او نامه را پیدا کرد و 30 کپی ارسال نمود ، درعرض چند روز شغل بهتری پیدا کرد.نملان فاروهالد این نامه را دریافت نمود و چون آن را باورکرد بدور انداخت ، 9 روز بعد مرد. درسال 1986 نامه توسط یک زن جوان در کالیفرنیا دریافت شد و چون خیلی مخدوش و ناخوانا بود او بخودش قول داد نامه را مجددا تایپ کند و ارسال کند ، او نامه را کنار گذاشت تا بعدا این
کار را انجام دهد . او ناگهان با اشکالات زیادی در اتومبیلش و صورتحسابهای سنگین روبرو شد زیرا نامه در مدت 96 ساعت ارسال نشده بود.سرانجام همانگونه که قول داده بود ، نامه را تایپ کرده و آن را ارسال نمود و بلافاصله ظرف مدت چند روز یک اتومبیل نو خرید.بیاد داشته باشید پول نفرستید،این نامه را نادیده نگیرید ، بنا به دلایل عجیبی عمل میکند.شانس یارتان باد . لطفا به خاطر داشته باشید که شما میتوانید هر چیز را که سر راه شما قرار دهند تحمل نماییید.

Good Luck!

قاصدک یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 07:04 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

مثل خودمی یکی یکدونه و...:))
منم خیلی وقتها احساس واقعیمو نشون نمی دم

داش سعید دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 08:32 ق.ظ http://saeed.bushehr.ws

سلام /. ولی یه جاهایی تو زندگی طبق دستور مافوقت مجبور می شی کاری رو که میل نداری انجام بدی... ولی این حس /حس قشنگیه قدرشو بدون ... یا حق

اتنا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 03:27 ب.ظ http://31sonboleh.blogfa.com

اخی عکسا رو که دیدم دلم یه کم وا شد

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 07:25 ب.ظ

توجه کنید کنستانتین ارلاس در سال 1985نامه را دریافت نمود و از منشی اش خواست تا 10
نسخه کپی نموده و آنها را ارسال نماید چند روز بعد او در لاتاری 1 میایون دلار برد.کارلر دادر یک کارمند اداری این نامه را دریافت نمود ولی فراموش کرد که این نامه باید ظرف 96 ساعت ارسال شود او شغلش را از دست داد ، کمی بعد او نامه را پیدا کرد و 30 کپی ارسال نمود ، درعرض چند روز شغل بهتری پیدا کرد.نملان فاروهالد این نامه را دریافت نمود و چون آن را باورکرد بدور انداخت ، 9 روز بعد مرد. درسال 1986 نامه توسط یک زن جوان در کالیفرنیا دریافت شد و چون خیلی مخدوش و ناخوانا بود او بخودش قول داد نامه را مجددا تایپ کند و ارسال کند ، او نامه را کنار گذاشت تا بعدا این
کار را انجام دهد . او ناگهان با اشکالات زیادی در اتومبیلش و صورتحسابهای سنگین روبرو شد زیرا نامه در مدت 96 ساعت ارسال نشده بود.سرانجام همانگونه که قول داده بود ، نامه را تایپ کرده و آن را ارسال نمود و بلافاصله ظرف مدت چند روز یک اتومبیل نو خرید.بیاد داشته باشید پول نفرستید،این نامه را نادیده نگیرید ، بنا به دلایل عجیبی عمل میکند.شانس یارتان باد . لطفا به خاطر داشته باشید که شما میتوانید هر چیز را که سر راه شما قرار دهند تحمل نماییید.

Good Luck!

مجید سعدآبادی دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://malafe.blogfa.com

سلام
امیدوارم سلامت باشید
منتظر نقدهای پربارتان
بر کار جدیدم هستم
درست وقتی جهانگرد شدی فهمیدم
دنیا چقدر کوچک است
و...

امید چهارشنبه 6 دی 1385 ساعت 11:14 ق.ظ

خاطره جان سلام
ظاهرا قاصدک جان هم شما را دعوت کرده بود! ( یادآوری بود)

حرفهای ناتمام پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 06:28 ب.ظ http://shariatti.blogsky.com

سلام
به جای جشن ولادت فرزند جشن شهادت فرزند.....
چشم انتظارم
موفق و بهروز باشید.

دیانا پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام
من که خبر نداشتم از این بازی
جالب بود
اینقدر گرفتار درسامم که وقت نکردم بیام نت ببینم چه خبره
از شب یلدام که یه هفته میگذره
پس کلاغ پر بازی پر

تام کروز جمعه 8 دی 1385 ساعت 10:20 ب.ظ http://boroonka.persianblog.com

سلامممممم . خوبی !؟ چه خبرا !؟ راستش خوب دیر متوجه شدم ولی حداقل فهمیدم که وبلاگت رو انداختی اینطرف !!! چون همش می اومدم سمت وبلاگه قبلیت «ساده» و کامنت میذاشتم . امیدوارم همیشه همینطوری خوشحال باشی چون احساس میکنم که شادی و شعف وجودت رو گرفته . دوباره حتما پیشت میام ، دوست تنها (چشمک) ! قربونت . فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد